piątek, 10 grudnia 2021

Efektywność szkoleń biznesowych i sprzedażowych

Nie osiąga nic a nic innego w tym, że kolejne spółki prześcigają się w ofertach coraz to bardziej wymyślnych szkoleń. Nie zawsze a to, co nowoczesne, jest najlepsze - czasami najbardziej pomocne składają się stare, sprawdzone metody szkoleń.

Istnieje kilka kryteriów, które pozwolą stwierdzić, czy dane szkolenie biznesowe będzie dobre, czy jednak lepiej poszukać czegoś innego. Warto dowiedzieć się, czym dokładnie jest się kierować podczas wyboru szkolenia - pozwoli to dokonać przemyślanego, rozsądnego wyboru także odpowiednio zainwestować swoje pieniądze

Czas trwania szkolenia - czyli "dłużej" nie znaczy "lepiej"

Wielu osobom wydaje się, że jeśli szkolenie będzie żyło dłużej, to jego uczestnicy zdobędą znacznie więcej niezbędnej wiedzy i informacji na temat sprzedaży. Wbrew pozorom - bardzo często sytuacja jest wręcz odwrotna. Jednodniowe lub dwudniowe szkolenia pozwalają kierowcy na przekazanie całej niezbędnej wiedzy, a uczestnicy nie zdążą przez ten czas znudzić się szkoleniami i wykładami oraz podchodzą do nich z wielkim entuzjazmem. Często znacznie lepsze efekty przynosi szkolenie krótkie, lecz konkretne także pozbawione "lania wody", niż dłuższe szkolenie, po którym uczestnicy będą stanowili kłopot z oddzieleniem faktycznie istotnych informacji od tych, które mogliby spokojnie pominąć.


Zobacz więcej: https://www.konferencjenaukowe.edu.pl/


Jak stosować informacje zdobyte na szkoleniu w praktyce?

Dobre szkolenie sprzedażowe powinno jasno także konkretnie wskazać uczestnikom sposoby na wykorzystywanie zdobytej wiedzy w praktyce. Innymi słowy - takie szkolenie nie powinno odbywać się na sali wykładowej, lecz trwać dalej podczas pracy uczestników szkolenia. Przykładem takiego działania mogą być zadania dawane uczestnikom szkoleń - dzięki nim są oni niejako "zmuszani" do wykorzystywania swojej umiejętności w praktyce, i po jakimś okresie właściwe działanie stoi się dla nich nawykiem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Efektywność szkoleń biznesowych i sprzedażowych

Nie osiąga nic a nic innego w tym, że kolejne spółki prześcigają się w ofertach coraz to bardziej wymyślnych szkoleń. Nie zawsze a to, co no...